Saturday, May 5, 2012

lirik of the day : tanya nama by sleeq

hello! 
special greetings to all malaysian, singaporean, bruneian and also indonesian who loves S L double E Q.

Sleeq : tanya nama lyrics

Alyph : eh riff riff. Kau Nampak tak tu chick dekat sane?
Syarif : asal dengan dier?
Alyph : aku berkenan ar dengan dier..
Syarif : kau berkenan?
Alyph : serious ah..
Syarif : aku pulak ade satu chick tengah tengok dekat aku. Uh.. tu..

Hey my ladies,
Just rock with it..
Just rock with it..
And please don’t put a stop to it
Which is rock with it
And rock with it
And don’t cha put a stop to it

Syarif :
Aku rasa ada sesuatu melihatiku
Aku yakin ada sesuatu mengikutiku
Ouh.. dibelakang mataku
Terlihat bayanganmu
Wah.. ku tolehkau cuba lari dari pandanganku
Aku.. puas sudahku rasa begini..
Setiap hari pasti kau rasa
 gerak geri mu
ku tahu kau malu
biar aku saja yang
memanggil kamu ke sini
jangan ku tanya
bolehkah ku tanya..
nama siapa?
Ku memang peramah..
Jangan marah..
Jangan kau sangkakan ku… bergurau,, senda..
Kerna ku tahu kau punya niat yang
Sama

Alyph :
Aku perasan kita asyik terjumpa
sejak tiga hari yang lalu
kudisini untuk bertemu dengan kawanku
tapi alasanku sebalik itu
kau menarik hatiku
aku ingin bertanya nama siapa
Cuma mulakan perbicarang biasa
Harap kita bisa ke langkah seterusnya karna…

Syarif :
Aku…
Tertarik dengan wajahmu yang
 indah..
kau buat ku semakin gila…

alyph :
semakin gila.. ah 5x
adakah ini cinta ah 5X
aku harus bertanya..

syarif :
( bolehkah ku tanya..
nama siapa?
Ku memang peramah..
Jangan marah.. ) 2x
Jangan kau sangkakan ku… bergurau,, senda..
Kerna ku tahu kau punya niat yang
Sama

Syarif : eh lif, amacam dapat nama dier?
Alyph : aku dah dapat dah..
Syarif : siape?
Alyph : eh.. mana boleh bilang.. benda ni top secret..
Syarif : abeh, kau dah dapat belum?
Alyph : ah.. belum..
Syarif : huh?
Alyph : aku tak tahu macam mane nak tanya ah.. aku malu ah..
Syarif : kau malu?? Kau pergi tanya nama dier first.. first skali..
Alyph : ok ok.. aku lari sekarang eh?
Syarif : k k..

bolehkah ku tanya..
nama siapa?
Ku memang peramah..
Jangan marah..
Jangan kau sangkakan ku… bergurau,, senda..
Kerna ku tahu kau punya niat yang
Sama
Alyph :
Pergi tanya dia..
Nama siapa?
Mengapa kau di sini?
Dia.. di sana?
Jangan buat jantungku lama lama..
Nanti kau dapat nama
Dengan tampar..

Alyph : hey rif,
Syarif : ape?
Alyph : kau da dapat nombor dier belum?
Syarif : em.. dah… kau?
Alyph : huh?
Syarif : eh.. kau hairan tak?
Alyph : ape.. huh?
Syarif : eh.. jap jap.. balik balik..
Alyph : haha.. apesal kiter bisik uh??
Syarif : pasal kiter tak tahu ekh…
Both : wahahahaha


Photobucket

No comments: